Pages

Wednesday, 26 October 2011

cuti depavali.

salam semua..hari nie aku heppy gile..hari nie aku dan family aku pergi BEKOK..bekok tu salah satu daripada tempat air terjun lah..boleh tahan lah lamenye aku kat situ..aku mandi kat sne sampai tangn dan jari-2 aku kecut,,pergh!!..memang sejuk lah..dalam perjalanan nak balik aku ternampak excident lak...mule-2 memang lah tak cuak walau pown dah nampak lori terbalik..lepas je aku nampak mayat orang yang bawak lori tu..pergh!!..teros cuak..sampai sini saje aku nak cite..tapi mamang cuti depavali kali nie syok!!!..ok lah aku nak tido..

see you soon!!

No comments:

Post a Comment